En bra dag i Borlänge

Jag och Johanna åkte till borlänge i dag, jag var på jakt efter någonting att ha på mig på juldagen men hittade inget. Surt sa räven :P Men har en klänning som jag bara använt en gång så den får duga.
Fick låna mamma och Anders bil i dag, de va snällt av dom. Var första gången jag körde bil i dag sen olyckan, men de gick bra. Körde väl lite som en gammal dam men de får vara så nu.
Så nu slipper jag ha dom tankarna i huvudet om jag skulle våga köra igen när det är halt ute osv.
Köpte en kabel i dag så nu kan jag koppla in mitt surround system till datorn :)

Så den här dagen har varit toppen!
Går verkligen som en berg och dalbana.
Vissa stunder mår jag bra, andra mår jag riktigt dåligt.
Men det går nog åt rätt håll i allfall.
Jag hoppas att år 10 blit bättre än 09 har varit.

Blir en lugn och skön helg nu.
Blir nog hemma i kväll och kikar lite på tv. Är juh så förbannat kallt ute och mina täckbyxor är hos pappa i skogsbo, där gör dom inte så stor nytta..
I morogn kommer Chicko till mig och ska sova kvar :)
För matte ska på nå julgrejs med familjen. Kul med lite sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0