Måndag morgon

Nu har jag varit arbetslös i 6 veckor.
Börjar bli riktigt rastlös..
Tänkte att jag skulle börja skissa på lite kläder, rita lite mönster och sy!
Innan jag tappar allt det där. Och så får jag juh någonting att pyssla med på dagarna. :)
Så i dag blir det att åka hem till pappa och hämta mina mönsterkontruktions böcker ovs.

Har sökt ett jobb på Astrid Lindgrens Värld, som kostymsömmerska till alla skådespelare!
Jag hoppas verkligen att jag får de jobbet! Skulle vara riktigt roligt!
Får i och för sig flytta ner till Småland och Vimmerby, Men ett nytt äventyr är väl inte fel :)
Så håll tummarna för mig nu!


Så vill jag Gratta Petra och Daniel till deras son! :)


Nu ska jag slöa lite till one tree hill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0