27-30/9

Söndag

Gick upp tidigt för att vara söndag, åkte och mötte upp mamma och Anders i Hedemora och åkte vidare till Solvarbo på marknad. Gick runt och kikade i blåsten men köpte ingenting förutom några lotter, Vann en fotinpackning och ett presentkort på badhuset i Borlänge :P Bättre än ingenting i allfall.
Träffade på Moster Mari och Familjen Damm gick och fikade.

Åkte hem till damms och träffade lilla saga för första gången, bara en vecka gammal :)

Sen åkte jag hem till Jessica och drack en kopp te och snackade lite skit. Vi bytte om och gick och tränade.
Kick n Box!  rackarns vad roligt det var! men jobbigt som bara den! Hade till och med svettfläckar i vecken under skinkorna :P


Måndag

Va till Borlänge och mötte upp Linda Lena och Daniel.
Åt lite mat, och gick och kikade i alla affärer.
Jag köpte en kofta, verkligen behövligt. Har nästan inga långärmade tröjor alls..


Tisdag

Gjorde inget speciellt alls.
Bara gick och såsade hela dagen :P
Upptäckte dock att jag äntligen har fått pengar från kassan! weii! :)


Idag

Så i dag ska jag göra allt det där jag hade tänkt att göra i går :P
Och träning i kväll förstås, får se om moster dyker upp också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0