Blandade kännslor

Angående inlägget nedanför..
Tro det eller ej, men dom ringde mig i fredags.
Jag satt i bilen påväg till hedemora för att träffa min handläggare på arbetsförmedlingen.
Skulle träffa henne och diskautera praktikplats, för jag hade typ gett upp.
Så ringer dom och vill att jag ska komma!
Fick verkligen en chock där på morognen.
Så i morogn kl 0900 ska jag vara i rättvik för intervju!  Hjälp!
Så mötet med min handläggare blev inte riktigt som jag hade tänkt mig när jag satte mig i bilen i fredags morse.

Nu när jag har fått smälta det hela har jag blandade kännslor..
Ska inte dra några förhastade slutsatser.. Men tänk om!

Flytta igen?!
Ska jag ha kvar lägenheten här hemma också?
För jag kommer nog vilja åka hem på helgerna..
vart ska jag bo?
Falun eller Rättvik?
Kommer mina vänner komma och hälsa på mig den här gången?
De va juh ingen som kom upp till Malung när jag bodde där..

Kommer nog bli tufft, men var stark!
Måste juh ta chansen!

Och 11 mil är inte så långt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi håller tummarna stenhårt nu Karin!

Du kanske kan bo inneboende hos någon? Du kan bo i Leksand också, tar inte lång tid att pendla mellan Rättvik och Leksand :) Och bosätter du dig i Falun blir jag och Molly glada :)

Men som du säger, det är dumt att spekulera i det nu men jag förstår dig. Mååånga tankar! Daniel söker ju jobb lite hör och där om det dyker upp något så jag har alltid en tanke i huvudet "tänk om det blir flytt igen"... Men man vet aldrig förens man flyttat hur det blir och de riktiga vännerna kommer alltid och hälsar på! De som inte gör det är inga riktigt vänner....Kram på dig och spark i baken!

2010-08-29 @ 22:07:23
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Vi kommer :D.

2010-09-02 @ 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0