Träning!

I torsdags började jag och Jessica träna igen, efter ett lite för långt "jullov" haha!
Rivstartade våren med ett pass speed box, dom passen är verkligen tuffa.
Så första passet gick inte så bra för mig, efter typ halvtid blev jag så yr i huvudet att jag var tvungen att gå ut där ifrån och lägga mig på golvet, en av ledarna kom ut med druvsocker till mig och frågade hur det va. Dom är verkligen suveräna, ledarna. Men det va lite pinsamt för mig :P
Så kan de gå om man börjar träna för tidigt efter att man har legat sjuk..

Igår söndag blev det ett pass Box´n kick, så rackarns roligt och jobbigt som bara den!
Det gick mycke bättre än i torsdags. :)
I dag har jag skapligt med träningsvärk! Haha!
Men träningvärk är juh trots all den bästa värk man kan ha :)
Skulle ha testat jumpan i kväll, men det får nog bli en annan gång :P

Usch, jag är verkligen en slöhög i dag. men de va juh så varmt och skönt under täcket :P
Har lixom ingen lust att gå ut riktigt heller, för det verkligen toksnöar ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0