2009 i stora drag

* Flyttade in i min lägenhet i början på Januari som jag stormtrivs i. :)

* Va på min morfars begravning i slutet av Junuari. :(

* Linda kom upp från Göteborg hade inte träffats sen vi slutade skolan. :)

* Miste en vän. :(

* Jag fyllde 22 den 1 mars. :)

* Min första tatuering i födelsedagspresent. ;)

* Gjorde min andra tatuering i början på April. ;)

* Emma, Linda, Lena och jag träffades i malung och firade påsk där. <3
   Jag hade inte träffat Emma sen vi slutade skolan.

* Emma och Linda tatuerade sig också, lika som jag gjorde. ;)

* Jag och Linda kom varann nära. :D

* I mitten på april åkte jag ner till Linda i Götebog/Grebbestad och hälsade på. Va även och tittade på en
   skola som vi va sugna att gå men blev väldigt besvikna. :)/:(

* Blev olyckligt kär. :(

* I slutet på Maj va jag och Linda upp till Malung igen. :)

* Karnevalen. :)

* Falukalaset. :)

* Firade Midsommar uppe i Malung. :)

* Ludvikafesten. :)

* Va på Tina och Tomas bröllop. :)

* Dansbandsveckan!! vecka 29 :D

* Jag och Marie möttes upp i Oslo och hälsade på Emma. Jag hade inte träffat Marie sen vi slutade skolan. :)

* 2 Augusti hade jag inbrott i min bil. Så den åkte på skroten. :(

* Köpte en ny bil, saab 93 :)

* Blev bra vän med Johanna. :)

* Förlorade jobbet. :(

* Bilade ner till Göteborg med Linda och åkte till Bulgarien! :D

* Va på Anders 60 års kalas. :)

* Jag och Johanna volade ner i diket med min bil :(

* Fick tillbaka vännen som jag förlorat. :)

* Firade jul med familjen. :)

* Firade nyår uppe i Malung. :)








Kommentarer
Postat av: Sandra

Du glömde en sak, du ska ju bli faster!:D

2010-01-05 @ 19:14:23
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0