Sjukling :(

I tisdags eftermiddag la jag mig ner en stund för att vila, va bara lite trött.
En halvtimme senare vaknade jag upp med halsont, huvudvärk och feberfrossa.
Hur kan det smälla till så fort?
Hoppade in i duschen endå för jag skulle på bio med halva släckten känndes det som :P
Vi såg 2012, jag tyckte den va bra. men kanske lite översriven.. eller?
Aja när jag väl kom hem va det bara att knapra i sig alvedon och gå och lägga sig.
I dag är det fredag och jag känner mig piggare men inte helt frisk, har fortfarande ont i halsen.
Men är i allfall sugen på mat, så jag tänker nog gå och köpa mig lite thai :)
Dom två senaste dagarna har jag bott i min säng och det enda jag har kunnat och velat äta
är fil, fruktsoppa och kräm. :P



Kommentarer
Postat av: Petra

Usch jaa.. det är så jobbigt!!! Och att det bara kom, jag avr inte beredd på det :( jäkla skit!! Hoppas det är bättre med dig nu iaf då! Mums med Thaimat :D

2010-01-26 @ 12:38:42
URL: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0