Happy

Härligt!
Mitt liv har vänt åt rätt håll sen i höstas, för då känndes det ganska meningslöst och surt.
Nu är jag Kär! :)
Lyckligt kär, hoppas jag i allafall.
Det är ganska nytt, men det känns verkligen jätte bra med han :) <3
Har aldrig harft tråkigt i hans sällskap, jag trivs verkligen som fisken i vattnet och jag känner mig trygg.
Kär <3

På sysselsättnigs fronten ser det ljus ut också :)
Har gått arbetslös sen i augusti, jag skulle vilja jobba.
Men i morgon börjar jag ute i sjövik i samarbete med Af.
Kunskapslyft kallar dom de för, har inte riktigt förstått va de innebär än men de får jag veta i morogn.
Kan nog bli riktigt bra det här! :D

Toppen toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0