Diskborste :P

Va till Valbo i går med Jimmy, Therese, Sofia och Niclas.
Gick på Ikea, där jag ahde tänkt att köpa en ny diskborste.
Ja jag gillar ikeas diskborstar men jag missade dom och orkade inte gå tillbaka :P
Dom andra shoppade loss på ikea.
Käkade ikeakorv till lunch sen gick vi mot klädaffärerna :)
Blev två t-shirts, ett linne. ett par svarta jeans shots och ett par solbrillor.
Åkte förbi media markt och köpte ett minneskort till min mobil, de var verkligen tokbilligt, 29 kr!
Så då köpte jag en ny datormus också :)

På kvällen blev det grillning hemma hos Fia och Niclas.
Riktigt mysigt!
Nu får det allt bli sommar tycker jag så men slipper ha infavärmen på ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0