2/11 -10

Tjo!
En vecka har gått sen jag började och jag har gått ner 1,9 kg :D
Trots lite fusk i helgen, men nog lär man få leva också?
Glad blir man i alla fall när vågen visar minus :)
Bara att kämpa vidare!
När jag var och handlade nyss så kikade jag på en sån där jätteliten chokladbit som kostar typ 4 spänn, 150 kalorier!! Det är juh typ ett mål för mig numera. herregud!

Och tidigare i dag så va jag och Johanna runt lite och kikade på skor för hon behövde ett par.
Ellar ja, de behövde väl jag också. Johanna köpte dom tjusiga bootsen/kängorna som jag har kikat på tidigare, men fanns inte i min storlek. Men jag hittade ett par andra liknande på barnavdelingen, haha! :P
lite billigare va dom också så det passade juh bra! :)

Angående förra inlägget, nu är 11 jobb sökta här hemma i alla fall.

Nu har jag haft körkort i 5 år och 5 dagar, usch då, gammal börjar jag bli också! :P

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Ja du Karin, visst är det sjukt vad man egentligen stoppar i sig? Till exempel trodde jag att en "varma koppen" var nyttig men när jag kikade på kalorierna var det 410stycken! I min soppa är det bara 110kalorier :O



härligt med viktnedgång, det är sååå kul! :)

2010-11-02 @ 22:32:56
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0