Jobba!

Sist jag skrev skulle jag upp till Rättvik på intervju.
Intervjun gick bra men två dagar senare ringde dom och sa att jag inte hade fått jobbet.
De tyckte jag va tråkigt.. Men sånt är livet.
Så jag mailade min handläggare på arbetsförmedlingen och berättade för henne.
och hon frågade mig om jag fortfarande va intresserad av att ta lastbilkörkort, vilket jag va.
Så vi bokade in ett möte och skulle prata lite, ska till henne i morgon.
MEN igår ringde dom från Rättvik igen och frågade om jag fortfarande va intresserad av att jobba hos dom.
Självklart tyckte jag! :) Så på måndag redan börjar jag jobba i rättvik. Omg!

Jag va lycklig och förväntansfull hela dagen i går enda fram till kvällen då känndes det inte alls så kul längre. Varför vet jag inte riktigt.. men jag måste ha ditt stöd nu. jag har alltid ställt upp för dig.. Och jag tror att det är de som saknas nu.

I morgon ska jag och Josefin till borlänge och sen kanske vidare upp till Rättvik och kika på en stuga jag antagligen ska bo i i veckorna hela hösten.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis Faster Kakan!! Vi är så glada för din skull! Det kommer bli kanon för dig och vi kommer och hälsar på! :D

2010-09-23 @ 12:23:27
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Grattis grattis :). Jätte roligt karin, verkligen!

2010-09-29 @ 17:59:11
URL: http://familjenstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0