50-tal

För några veckor sedan spenderade jag kvällen hos pappa. Min bror, Sandra och Molly var också där :) I alla fall berättade Molly då att hon ville gå på pottan på sitt egna lilla vis ;) så pappa sprang ner i källaren och hämtade pottan som han hade när han var liten, även jag och Daniel har haft den. Den tänker jag sno till mina barn också, jag tycker den är riktigt fräsig. Och jag är juh helt såld i 50-tal ;) pappa tog även fram sin gamla trähäst den kvällen, också riktigt fin men "någon" har pimpat den med ett klistermärke ;p


Kommentarer
Postat av: Helene

Jag har inte gjort den. :P Jag har köpt den av Millblomskan. ;D

2011-12-09 @ 20:21:56
URL: http://helenewiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0