7/6 -11

Tänkte skriva ett snabbt inlägg nu när jag sitter vid en dator som fungarer.
Min gav nämligen upp, så har inte haft någon på ett bra tag..
Min kusin formaterade om den förra veckan, men den fungarer inte riktigt som den ska endå..
Får nog ta och ringa till han och fråga vad jag ska göra, lite segt utan dator speciellt när man ska plugga hela sommaren :/

Så i dag när det är typ 27 grader ute har jag lånat pappas dator och setat ute på altanen i bikini och pluggat, men nog går hjärnan på lågvarv nu allt :P Herregud så segt man tänker!
Tog även en tupplur ute i skuggan här i dag, hur kommer det sig att det är så skönt att sova utomhus?

Nu ska jag plocka undan här och åka upp till mamma en snabbis. va ett tag sen vi sågs nu.
Sen blir det en sväng på stan med Mickis, och självklart en glass! :D

Hörs så fort jag kan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0