22/3 -11

Har setat och skrivit på den sista inlämningsuppgiften innan slutprovet i denna kurs hela dagen i dag eller hela och hela. Jag är en sån där person som skriver lite grann, går och gör något annat ett tag sätter mig och skriver lite till osv. Men jag hade i allafall kommit en bra bit påväg när jag dum som jag va skulle uppdatera ett program och datorn startades om. Nej, jag hade inte sparat det jag hade skrivit. Jag hittade det ingenstans och fick lite smått panik. Har inte alls så mycket tid på mig och absolut inte tid att skriva om de jag skrivit. Men det ordande sig till slut och jag och fick tillbaka allt. Tacka gudarna för det! Har bara i morgon på mig att bli klar med uppgiften. Sen på torsdag är det dax för slutprov, sen är äntligen den här kursen slut! Skönt!

Ska snart åka och ta en promenad med Olivia, hunden som ska bo hos mig i två veckor. Tänkte att jag ville träffa henne innan hon kommer hit så hon kanske känner igen mig lite i allfall. Hon kommer i morogn :) Ska bli kul med lite sällskap.

Och jag får ännu mera sällskap den här helgen för Linda kommer och hälsar på :) Hon kommer på fredag och blir kvar tills på söndag. Kul! Vi har inte träffat varandra på snart ett halvår, henne har jag saknat mycket. Lindipop :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0