24/3 -11

Det blev inte alls som jag hade tänkt och planerat. Skulle ha lämnat in min sista uppgift i går och gjort slutprovet i dag. Men icke! Vaknade i går natt vid tre tiden men en fuktansvärd magvärk, två timmar senare va det kört. Sprang på toa i några timmar, inte alls kul :/ Sen låg jag i feber hela dagen i går. Fick panik över plugget, för jag var helt veck igår. Men ringde till min distanslärare och berättade som det var, hon var jättesnäll och lät mig skjuta upp det sista och göra det när jag blev piggare. Vilken tur! I Dag har jag varit död halft som halft, inge illamående eller så. Men man blir juh helt matt efter magsjuka. Olivia tycker nog att jag har varit ganska tråkig, har bara orkat med att gå ut med henne några vändor, sen har jag nästan sovit resten av dagen..

I morgon kommer Linda, det ska bli så jäkla kul att umgås med henne i några dagar. Nej, jag ville inte ställa in det och göra skolarbetet istället som jag borde men vi har inte setts på snart ett halvår. Hon jobbar mycket på helgerna och vi har inte hittat någon helg när hon är ledig och det passar mig samtidigt. Så i morgon kommer hon, så får jag ta smällen efter helgen sen. Men det kan de va värt! Självklart ringde jag och varnade om min magsjuka, men hon sa att hon lika gärna kunde bli smittad av någon på stan :P

Nu ska jag ta mina sista krafter för i dag och bädda rent i sängen, damsuga och torka golven så det är fint här i morogn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0