31/3 -11

I dag var jag och besiktiga bilen, den gick igenom utan problem, tack pappa :)
Humöret va på topp tidigare i dag, men inte längre av flera skäl..
Ett av dom va att de va en liten Olivia som hade ställt till en massa bus medans jag va borta.
Hon vet att hon inte får vara inne på toa, så hon passade väl på medans jag va borta.
Hon hade varit i min nesicär (stavning?) och hittat min sminkborste som de nu var en massa dreggel på, men dock inte sönderbiten. Min eyeliner hade hon bitit sönder och en hel låda med tamponger, så det låg tampongludd överallt :P
Man måste juh bli lite sur på henne så hon vet att hon gjort nå fel, men innombords skrattar jag nästan :P
Det har gått jättebra att lämna henne ensam hittils, men nu vet jag inte va de va..?

Har vart och fixat en annan sak också i dag, men va de är kan jag nog inte skriva här än ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Nu tror jag allt du kan skriva vad det var du var och fixade ;) För nu har Daniel kommit hem och gett mig biljetter! :D Sååå kul!

2011-03-31 @ 18:06:05
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0