2/5 -11

Japp, i dag är det andra Maj. Men de hade man nog inte kunnat tro om man tittade ut tidigare i dag, det snöade óch haglade för fulla muggar.. Riktigt Aprilväder i Maj :P

Min valborjshelg har varit toppen, det blev en riktigt lyckad kväll i lördags. Riktigt kul hade jag! :)
Det blev både krocket och kubb, öl, korm med bröd och många skratt :) Härligt!
I går låg jag och Mickis här hemma och slöade, sen kom Josefien också och vi spelade bingolotto på kvällen. Jag vann 100 kr på sista chansen gejjen, bättre än ingenting för en fattiglapp som jag, haha :P

I dag har jag pluggat, sovit och bråkat med min dator.. :P
Ska snart ut och röra på fläsket efter all skit jag stoppade i mig o helgen..
Meen som sagt, man lär väl få leva också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0