4/5 -11

Sitter här och äter middag, som i dag består av en smoothie med hallon, blåbär, mjök och havregryn.
Riktigt gott faktist, att jag aldrig har gjort de förut vet jag inte :P
smoothie till middag? tänker ni, men jag åt så mycket till lunch i dag kycklingspett med bulgur och vitlöksås så jag är nästan mätt fortfarande. Men måste få i mig något mer innan kvällen som ska spenderas med min bror och hans flickvän. Vi ska och se Magnus Betnér i kväll. Ska bli så kul att få se han live! Hoppas han är lika bra som på tv´n om inte ännu bättre :)
 
I dag har jag varit virrig och trött. har glömt saker som jag planerat att göra hela tiden. Som att köpa schampoo, balsam, hårspray och tvål. Allt sånt är nästan slut. Jag glömde ta ut pengar på stan för att jag skulle gå in på lilla sybutiken nedanför mig och köpa tråd och blixtlås. Glömde tygprovet som jag skulle ha för att välja färg på tråden med, så jag fick gå tillbaka och hämta den, sen hade jag såklart glömt bort hur långt blixtlåset skulle vara, suck! Jag orkade inte gå hem och sedan dit igen (det är inte långt alls) men var redan trött och irriterad så jag får fixa de i morogn i stället..

Hoppa in i duschen nu och göra mig i ordning inför kvällen nu! :)

Snygg är han också!




Bild lånad från google någonstans :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0