9/5 -11

Haft en trevlig helg med taco-mys-fredag, markand i rättvik på lördagen som avslutades med lite balkonghäng och någon öl :) En lagom helg vill säga, sånna gillar vi!

I dag blev det en morogn promenad med Josefine, lite plugg och förberedelser inför intrvjun jag ska på innom en snar framtid. Jag hoppas verkligen att jag får det här jobbet. Så ni som läser detta kan väl hålla tummarna för mig? Jag skulle bli såå glad om det gick vägen för mig denna gång. Är jobbarsugen och i stort behov av lite pengar! Drömde i natt att jag hade tandställning och när man drömmer att man tappar tänder så betyder väl det att det kommer ske en förändring i livet? Då sa Josefine -Ja du kanske får fast anställning nu då! Hahaha! :P

I morgon ska jag följa med Mickis till Örebro som ska på en grejj, jag följer bara med som sällis. Skönt att göra någonting annat i bland :)

Tror nog att de blir en kvällspromenad nu, är juh så skönt ute :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha nej inte ni :D Fast ni var också söta :)

Dock utan chokladpudding i fejjan :P

2011-05-09 @ 18:16:38
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Håller tummarna! :D



Att man tappar tänderna i drömmen beror på att man lämnar ett gammalt skede i livet och möter ett nytt. Man drömmer det som allra oftast när man är ung, vid tiden för första riktiga förhållandet, första flytten, jobbyte, barn, graviditet osv. Alla lite större förälndringar i ens liv... Inte så många äldre drömmer detta, utan det kommer sig för mest mellan 18-30 års åldern...



Sen handlar det lite om hur man bemöter tandlossningen i drömmen... Drömmar utvecklas ju ofta. Första gången kanske man blir jätterädd och springer till spegeln och skriker. Sen kan det utvecklas till att man i drömmen tänker....amen inte nu igen, jag ska ju på fest, till att man atar tag i den själv, sparar tänderna för att gå till tandläkaren och få dem fastsatta eller som en del driftiga drömmer, man klistrar tillbaka dem själv...



Hur man reagerar i drömmer återspeglar hur väl man tacklas med sin nya situation i livet, eller vad man har för förväntningar på den.



Jag drömde ofta innan jag fick Molly att jag tappade tänderna. Alltid samma dröm om att jag inte får upp käken för tänderna sitter fast mot varandra. Sen när jag väl får upp käken lossnar tänderna och jag kan spotta ut dem en och en. Fick höra av en som är drömtydare att det beror på att jag är orolig och spänd över något val i livet. Efter det vet jag alltid varför jag drömmer den drömmen!

2011-05-09 @ 20:07:18
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0