Presenten Klar :)

Som sagt så var jag på Magnus Betnér i onsdags med min bror och hans flickvän.
Det var verkligen, jättebra och kanon roligt! :D Så de var lätt värt pengarna.
Sen gick jag och Josefine ner på kingen och tog en after comedy öl, blev lite senare än vad vi tänkt oss men vi hade en trevlig kväll :)
I går gjorde jag inte så mycket, var mest hemma, gick till döda fallen och sprang i trappor.
Drygt, men det måste juh vara bra träning, eller?

I dag blev jag klar med Mollys 1-års present, jag blev nöjd och jag tror det blir en kanonpresent :)
Vad det är får ni veta efter den 29 maj, för då är det nämlingen kalasdax för lilltjejen som blivit stor.

Så nu ska jag plocka undan efter mig i köket, och sen försöka få iväg en inlämningsuppgift till min lärare.

I helgen vet jag inte om det händer så jätte mycket, åker till Rättvik på marknad i morgon i allfall med Josefine och "the love birds" ;) Dom är så söta såå :)

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Åhhh vad spännandä Fastej. Nu blev jag nyfikän! :D /Puss Molly

2011-05-09 @ 20:08:31
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0