Skit också!

I dag fick jag äntligen prata med chefen som jag träffade i onsdags för intervju.
Hon hade tydligen mailat till mig, men jag har nyligen bytit mail för att min förra blev de nå virus på och skit så den gick inte att använda längre.. Aja, nu fick jag i alla fall veta att jag inte hade fått jobbet :(( Fan!
Vad ska jag göra nu? Varför ska jag ha en sån förbannad otur jämt? Orkar inte med det här nå mer!
Vet inte hur många jobb jag har sökt den här våren.. Att det ska vara så svårt?
Vet bara hur jag ska kunna betala mina räkningar och leva den här månaden, sen vet jag inge mer..
Usch vad jag mår dåligt över de.. Kanske lär sälja bilen och flytta hem till pappa eller något, inte alls så sugen på de men vad ska jag göra då?

Usch och fy...

Kommentarer
Postat av: Petra

Åå vad synd :( men kämpa på å ge inte upp. Rätt som det är dyker det upp ett jobb åt dig :D håller alla tummar å tår!!

2011-05-18 @ 12:25:38
URL: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0