Grillkalas och första advent!

I lördags kväll åkte jag ut till Kalle och grillade med grabbarna och Emelie, alltså grillade dagen innan första advent :p blev en mysig kväll runt köksbordet som slutade ute på kungen :) måste också tillägga att Kalle har fått det riktigt tjusigt på övervåningen, ljust och fint! Lite avis är jag allt ;p

Första advent spenderades hos Helene, Stefan och självklart z. Det bakades mjuk pepparkaka och dracks glögg :) och när jag muttrade som mest över att det inte har kommit någon snö än började det snöa :) yeeey!! Tänk vad lite snö kan göra mig på bra humör :D snön låg även kvar dagen efter, men nu är det lika trist i gen. Men snö på första advent va bra mysigt :)

Nu måste jag tvätta bort ögonbrynsfärgen innan jag ser ut som en turk :p hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0