Vårnytt hemma :)

I går fick jag äntligen tummen ur och tog fram symaskinen för att sy nya gardiner och kuddöverdrag. Tyget har jag gått och kikat på i säkert ett år, och nu var det på rea så då slog jag till 49 kr metern kostade det och kommer från Åhléns. Några veckor efter jag hade köpt tyget till gardinerna var det på halva reapriset, så klart när jag redan köpt :p men köpte en meter till så jag kunde sy kuddöverdrag också :) skålen kommer också från Åhléns, kunde inte riktigt låta bli ;) Jag blev riktigt nöjd över hur det ser ut hemma nu, fullkomligt älskar tyget!! :D

 


Kommentarer
Postat av: Mickis

Snyggt! :D

2012-02-06 @ 18:15:37
Postat av: Emelie

Fint! Duktig du är!

2012-02-06 @ 18:40:24
Postat av: Kristina

Men dra ars.... över ansiktet vad snyggt det blev!

2012-02-06 @ 19:23:39
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Kanonsnyggt! :D

2012-02-06 @ 22:48:40
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0