Jag

I år har jag bestämt mig för att försöka tänka mer på mig själv, tänkte att jag kan juh i alla fall försöka.. Jag är en sådan person som först och främst bryr mig om personerna i min omgivning, att dom ska ha det bra och må bra.. En bra egenskap kan man tycka, det tycker jag med men inte när det går för långt, inte när man blir utnyttjad för att man är för snäll och blåögd, Jag måste börja försöka tänka mer på mig själv helt enkelt även om det blir svårt för mig :)

Vad gällande mitt älskade jobb så hade jag ett litet möte med min chef i går, jag fick ett nytt kontrakt med mera tid! Inte för att det var mycket men det går framåt i alla fall :) "Ha lite is i magen nu fram över så ska du se att du får jobba mera, har en stark känsla av det." Så is i magen är precis vad jag tänker ha!! Vi bokade även in mig på en kurs "smak och sensorik" som jag ska i väg på i slutet på mars, längtar!

Längtar även till helgen, då lämnar jag avesta för en stund och åker upp till Malung och hälsar på mina hjärtan som jag har där uppe. Vi har planerat en rolig helg med utflykter, Ska bli kul!

"Man ska göra knäppa saker medan man kan!" - Frida
Nya måttot kanske? ;p


Kommentarer
Postat av: Marina

Kör försiktigt upp till Malung! Kram

2012-01-19 @ 09:47:56
URL: http://mlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0