Känns bättre i dag..

I dag känns det mycket lättare. Jag fick jobba i går, berättade för Ingela och Kristina på jobbet vad som hade hänt vi pratade om det ett tag, det var skönt Helene ringde också och fick prata av mig där med. En annan sak som också tyngde mig är också löst, Gud så skönt! Jag var även förbi Nalle i går kväll igen och tände ljus.. Denna gången såg jag två katter sitta i fönstret, dom såg så ensamma ut.. Så nu är frågan om någon har varit dit till dom eller om dom har varit ensamma i ett par dagar nu..? Jag försöker lösa det mysteriet för fullt. Hoppas jag får tag i någon som vet något om det i dag, för katternas skull..

Nalle vila i frid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0