Torsdag = vägningsdag

Hej hej!
Helgen som var körde jag och Johanna ett stenhårt träningspass på gymmet. Först styrka i en timme, vi vågade oss även på lite fria vikter. Sen tog vi en liten energipaus och körde kondition i en timme också. Johanna sprang intervaller på bandet. Och eftersom jag inte kunde göra de på grund av skavsår körde jag intervaller på crosstrainern i stället, gick bra det med men det är roligare att springa. Inte trodde jag någonsin att jag skulle tycka att det är roligt att springa på ett band, men det tycker jag.

På söndagen blev det ennu ett styra och konditionspass på gymmet men inte lika hårt denna gång :p vi båda var lite möra och trötta i våra kroppar från dagen innan. Och sen blev det gympa på kvällen också.

Måndag och tisdag blev det ingen träning alls för min del. Gjort lite annat i stället dom att hälsa på min nys granne som flyttade in i helgen som va :)

I går bestämde jag mig för att gå till gymmet och testa springa igen. Skavsåren hade nästan läkt i alla fall. Och det gick riktigt bra. Så jag sprang intervaller i 5 km :D

I dag är det torsdag och det innebär vägning för mig och jag fick ett glatt besked denna alla hjärtans dag. -0,9 sen förra torsdagen, alltså 5,1 kg totalt. Härligt! :D

I morgon är jag ledig så jag tänker nog ta en vända i skidspåren då. Så hoppas verkligen att huvudvärken har gått över då som jag har gått med i två dagar nu, det räcker tycker jag.

Puss hej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0