Mina tre första kilo borta :)

Hej hej!
Länge sedan jag bloggade nu, kanske inte har haft så mycket intressant att skriva om. Men nu så, tänkte jag skriva lite hur det går för mig i min viktnedgång. Om det är någon som vill hänga med mig på min resa ;)

I dag är det två veckor sedan jag började med viktväktarna. Men bara med deras app som är superbra. Där fyller man i vad man äter och ser direkt hur många poäng det är. Och hur många poäng träningen man har gjort är värd. Har tyvärr inte varit iväg på något möte än, mötena är på så dumma tider och jag jobbar dumma tider också så det har inte gått ihop än. Så det går bli någon gång när det passar.

Men vägde mig i dag och tre kilo har jag gått ner på två veckor! Tjoho!! :)

Det är så härligt att ha folk runt omkring sig som peppar en. Jag har Kristina på jobbet som också håller på att gå ner i vikt. Jag har Johanna som vet vad hon pratar om och peppar mig till träning och som träningskompis. Och Josefine an annan träningskompis. Helt underbart! :)

Har nyss varit på gympa, så nu ska jag ta ett skutt in i duschen och sedan ära något innan jag kryper ner i sängen.

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0