Skidåkning :)

I morse när jag vaknade var det perfekt temperatur ute för att åka skidor. Så skrev till Johanna och frågade om hon ville med och det ville hon. Vi åkte på golfbanan i åsbo och hela den vändan är 8,5 km och vi åkte hela. Det är långt för mig det! Det här var 5e skidturen för mig sen jag fick mina skidor för två år sedan. Innan de har jag inte åkt sen jag var liten för sisådär 15 år sedan :p Haha! Drygt var det men kul som bara den! Och jag som är rädd för backar tog mig i kragen och åkte ner för en av dom :) heja mig, 8,5 km skidor och dessutom ner för en backe! Men på köpet fick jag ett skavsår på ena hälen stort som en 1-krona ungefär :/ Så sista kilometern stakade jag bara, gjorde för ont annars.

Nu har jag tagit en varmdusch som jag trodde skulle va skönare än den va. Gjorde förbannat ont och duscha med skavsåret vill jag lova! Ätit en god matlåda sen i går och krupit ner i sängen en stund :)

Blir nog ingen gympa för mig i kväll, tror inte det går något bra med skavsåret. Så det blir nog Thaimat och bio i stället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0