Onsdag 21/7 -10

I Förrgår va jag och Johanna upp till Falun och hälsade på Bror, Sandra och Molly.
Vi hade med oss kladdkaka och grädde, så vi satt och fikade hos dom.
Molly har blivit så stor :) Hon satt hos mig en stund, eller satt och satt :P
Hon ville mest stå :)
Dom frågade om jag ville bli gudmor åt Molly!
De vill jag absolut :) Jag blev väldigt glad att dom frågade mig!
Och gudfar blir Sandras bror Peter, som jag inte har träffat än :P


Igår satt jag och kikade runt på mina kort på facebook och upptäkte en konskig grej.
Någon hade tagit bort ett kort från ett av mina album.
Ett kort som betyder mycket för mig.
Vem gör något sånt?
Och varför?
Ledsen och irriterad...
Att folk inte kan låta andra vara, de förstår inte jag..


Jag har iallfall jobb på gång, men mer om de när jag vet mer..


I dag blir det av att tvätta och springa en vända på stan och inhandla lite nödvändigheter.
För i morgon åker jag upp till Malung! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0