19/4 -11

Har ingen ro i kroppen i dag heller till att plugga, det är nog det fina vädret som distraherar :P
Vill hellre vara ute och gå eller sitta i solen och äta glass med någon kompis!
Det verkligen kliar i mina fingrar att göra fint på balkongen, så nu tvättar jag mattorna.
Har även funderat på nya möbler, men jag har juh inte råd att köpa nya.
Så jag kollade på blocket efter något gammalt bord men hittade inget :/
Men sen kom jag på att mina gamla köksmöbler som jag hade när jag bodde i Malung borde jag väl kunna ha, även om dom står ute? Så jag ringde till pappa och pratade med han, då sa han att jag kunde få ta balkongmöblerna från garpestigen, är juh endå ingen som använder dom. Så nu har jag helt plötsligt två set "balkongmöbler" att välja bland :P Haha!
Men det blir nog mina köksmöbler endå. Josefine kommer hit om en stund, så åker vi ut till stugan och hämtar dom, och kanske tar en glass på bettans livs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0