27/4 -11

Nu är påskhelgen förbi och den har varit kul, knäpp och bra :)
I Torsadgs va jag och Josefine ut och åt på kingen, sen gick vi hem till mig och tog någon öl så gick vi tillbaka sen.
Kul hade vi och det slutade med efterfest :)
Sen på fredag låg jag och Josefine här hemma som klubbade sälar typ, haha :P
Men de va juh långfredag så..
På lördagen va jag, mamma, anders, sandra, daniel, molly och familjen hedström till norberg och åt påsklunch. Trevlig, blev de med men jag åt på tok för mycket mat kännde jag när jag kom hem :P
På kvällen blev det fest hos Emelie, för hon hade fyllt år :) Jag hade tänkt stanna hemma, men det blev inte riktigt så..
Kul kväll med väääldigt mycket folk ute på kingen :)
På söndagen va jag ovanligt pigg och glad, gick till parken där det va loppis. Sen gick jag hem och satt på balkongen i solen och pluggade. Sen på kvällen, hör och häpna va jag ute och sprang! Gick bra, det går bätte och bättre för varje gång :)
På måndagen lånade jag med mig Olivia och åkte ut till stugan där pappa och Britt-Marie var, Sandra, Daniel och Molly kom också dit :) Och självklart Ludde. Hundarna gick jättebra i hop och busade hela dagen, fanns ingen hejd på dom inte! Molly lekte barfota utomhus och smakade på sten, ja de är väl klart man måste smaka ;) Vi andra satt i solen åt och fikade och bara myste. Den dagen va helt perfekt, och jag blev lycklig i innombords. Det är sådana dagar man ska minnas och man blir genast mycket gladare.

Jag tror nog min bön till gud i förra inlägget kanske blev besvarad, hade fått ett mail i dag om att jag får komma på intervju. Hoppas, hoppas det går bra!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0