:/

Det här är fan inge kul längre! Betalade mina räkningar nyss och fick 2600 över..
Så ska man klara sig på de resten av månaden, när det finns hur mycket som hellst jag skulle behöva köpa.
Mat, lite nya kläder m.m... Skulle ha åkt upp till Sälen nästa helg och gå på ski rocken med mina vänner från Malung.
Men fick lov att ringa till Linda och ställa in de :( det är juh lixom 54 mil för mig fram och tillbaka, bara bensinen går juh på ca 500. Sen är det inträde mat och öl, så hela kalaset går juh på minst en 1000 lapp.
Fan! om man bara hade lite pengar, jag börjar verkligen tröttna på det här nu!
Vem ska man be till, gud?

Snälla gud, kan du fixa ett jobb åt mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0