Valborgsmässoafton

I går hade jag lite saker planerade så som städa och plugga, men det blev ingenting gjort i går. Jag va inte ens ute på  en promenad, jag som är ute och går i stort sett varje dag nu förtiden..
Nää, jag fastnade här i stället och gjorde om min blogg :P Är väl inte såå duktig, men de blev bättre än va de va i alla fall :)
Kanske ska fråga något proffs, Petra eller Sandra kanske? ;)

Så jag har städat i dag i stället, men hinner inte torka golven det får duga endå.
Just nu sitter jag och äter lite äggröra innan jag ska städa toan och sen hoppa in i duschen, för sen snart kommer Mickis och Marina hit, för en liten "fördrink/öl" innan vi drar ut till Korskrogen för lite Valborgsfirande :)
Jag hoppas det blir en bra dag/kväll/natt? Jag har saknat alla sååå! De ska bli så kul att träffa alla igen :D


Bjuder på lite bilder sen i måndags när vi var ute i stugan :)





Kommentarer
Postat av: Elin

Mysiga bilder!

Hoppas du får ett fint valborgsmässofirande!

Själv sitter jag och pluggar och har städat och tvättat idag på självaste valborgsmässoafton! Jag ska fira tillsammans med Daniel ikväll med middag, brasa och film. Mys! :D

Låg tröjan kvar när du kom hem?

Kram /kusin Elin

2011-04-30 @ 14:48:47
Postat av: Petra

Den vart ju jättefin :D



Ha en bra sista april! <3

2011-04-30 @ 15:04:45
URL: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0