God morgon :)

Här sitter jag på bussen? På väg till jobbet. Jepp det blev buss i dag, vintern kom lixom tillbaka i natt och jag har sommardäck på.. Har juh blivit lite feg så det är bäst att ta det säkra före det osäkra ;p Men får åka med Anders hem i kväll i alla fall :) min tre dagars ledighet som jag hade sett fram emot blev bara en :p har inte hunnit med att göra ett smack hemma men städet får vänta ett par dagar till helt enkelt.. Är juh ledig på skärtorsdagen och långfredagen i alla fall, så får väl försöka hinna med att göra så mycket som möjligt då i stället.

Ganska mysigt att åka buss endå, kanske ska börja göra de.. Undrar vad ett busskort kostar? Borde juh tjäna lite på de i alla fall med tanke på hur dyr bensinen är... Tåls att fundera på i alls fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0