Väntar..

Framme i Stockholm, nu sitter jag och väntar på bussen som ska ta oss systembolagare till skarpö på kurs. Smak och sensorik i tre dagar. Har inte varit så jätte peppad faktiskt men det kommer nog när jag väl kommer dit :) Blir nog riktigt bra!

I går var jag och Josefine ut på en tre tummars ridtur med islandshästar. Det känns i dag vill jag lova, både i ben och i axlar.. Märks att man inte rider särskiljt ofta, haha :p men vilket kanonväder vi hade i går, helt underbart!

Vi plockade även undan alla saker i rummet i går, för målaren är där nu och ska måla taket. Kändes jätte konstigt när de va så tomt i går.. Kommer hem till ett nymålat tak på onsdag och säkert kaos :p

Nu ska jag hoppa på bussen!
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0