AF & Intervju

Den senaste veckan har arbetsförmedlingen krångat till det för mig.
Utskriven från a-kassan, inskriven, nästan utskriven igen.
Jag var upp dit i dag för att jag hade fått två brev därifån som det stod två helt olika saker.
Man blir så matt i bland men nu verkar det ha ordnat upp sig :)
Så har jag fixat så att jag får reseersättning tills på torsdag :)

För på torsdag ska jag på min första abretsintervju.
Hoppas det går bra :)
Det är nog inte så tokgit att jobba på Mc donalds, inte för framtiden allafall.
Men hoppas verkligen att jag får åka ner till Småland på inervju!
Vill verkligen ha jobbet på Astrid Lindgrens Värld! 
Så hjälp mig att hålla tummarna för Vimmerby!

Ska nog ta och knåpa ihop ett litet mail till ALV nu så dom ser att jag fortfarande är väldigt intesserad :)


Har fått vasen nu, den var ännu finare i verkligeten :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0