Söka jobb

Linda och jag kom överens här om dagen att jag skulle börja ringa runt till olika företag och höra om jobb i Mora. Har skrivit upp 9 ställen jag ska ringa till, men har inte kommit någon vart än. Tycker att det är jättejobbigt, varför vet jag inte..  Både Linda och Lena lyckades få jobb genom att ringa runt, Linda lyckades till och med få två!
Nu undar ni säkert varför just i Mora?
Jo det är så att Linda kommer att jobba både i Malung och i Mora. Så hon kan tänka sig att flytta dit med mig :)

Usch och fy! Tycker verkligen inte om att ringa..
Men jag måste!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Haha! Jaa det har du nog rätt i. Grisar har ju inte svansar, de har ju knorrar ;P.

2009-10-22 @ 15:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0