Träning


Känner mig lite stel i dag så här på morgonen.
Började nämligen träna i går med Jessica.
Först blev det ett pass step up, men jag hängde inte riktigt med :P
Satte inte rutinen en enda gång.. Blir nog bättre nästa gång hoppas jag.
Och direkt efter step passet börjar det ett core pass så vi bestämde oss för att stanna på det med.
Lika bra medans vi endå var där :P
Å rackarns vad jobbigt det var!


I dag blir det att gå till arbetsförmedlingnen och fråga vad en Uppdragsutbildning är.
Sen ska jag och Jimmy åka till stugan och förhoppningsvis ro ut och fiska, om nu inte dammluckorna är öppna.
Annars får vi plocka kantareller och krikon :)
Ska bli skönt att komma ut till stugan en stund.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0