Ledig, Sol och värme :D

Nu har jag jobbat i 4 veckor på björkmans bil.
Har gjort iordning på lagret och kört bilar hit och dit :P
Har varit helt okej :)

Och så har jag varit ledig en vecka, härligt :)
Jag och Johanna har varit hus och Kattvakt ute i näs i några dagar, bara slappat och grillat.
Badat och solat har vi också hunnit med, så lite färg har man nog fått allt :)

Ja så de verkar som om jag blir ledig resten av sommaren, så synd! :P

Inge Nice blev det för min del heller.
Jag skulle ha åkte med Linda och hennes vänner från götet.
Men det fanns inga platser kvar på flyget hem med dom och jag hade ingen lust att flyga själv och mellanlanda i tyskland och dona, så då hoppade jag det i stället..

Jag har juh fått lite skadeståndspengar 30000, blir väl 19800 efter skatt.
Eller fått och fått vet jag inte, hoppas att jag får dom den 25 annars blir jag lite ledsen.
Hade nämligen tänkt att unna mig något eller göra någe kul för dom pengarna som tex nice men nu
blev det juh inte så..
Kanske ska lura med mig någon på en kryssning eller boka tatueringstid ;)
Får se, får se..

I morgon verkar det som det blir en vända till Borlänge med Johanna och Petra!



Kommentarer
Postat av: Petra

Vi får ta en tripp till Falun och shoppa lite sen tycker jag :D

2010-07-08 @ 14:27:57
URL: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0