Dax att blogga igen!

Har inte bloggat på ett tag  nu. För det har inte fungerat som de ska för mig.
Men i dag hjälpte snälla Petra mig, hon visade även hur man gjorde om designen.
Så nu har jag setat här ett tag och försökt pysslat själv.
Blev väl kanske inte den vackraste, men den får duga ett tag.
Petra kanske vill hjälpa mig ännu mer någon dag.   *blink blink

I dag va det studiebesök på fors kartong som stod på schemat.
De va helt okej :)

Sen hux flux blev Johanna brunett :P
Fin blev hon allt :)

Nu måste jag sooova!
Natti


Kommentarer
Postat av: Petra

Jaa klart att jag hjälper dig :D

Vi ses om lite mer än en timme!!!

Kram

2010-05-07 @ 10:43:13
URL: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0