21/4 -11 Skärtorsdag

Hur kan drömmar vara så verkliga men endå inte? Vet inte hur många gånger jag har drömt om en viss person, och sen försvinner han inte ur mitt huvud på hela dagen.. Åh, typiskt :/ I natt var jag bjuden hem till hans föräldrar på mat och grejjer. Han bar på mig nästan hela tiden och jag hade benen runt hans midja så vi liksom kramades, va nu de kan betyda? Aja, jag får väl nöja mig med att pussas och kramas i mina drömmar, haha :P

I går på dagen mådde jag inte så jätte bra, va trött och ont i huvudet sov en hel del också. Men sen på kvällen va jag på mitt första zumba pass med Mickis, de va riktigt roligt :) Så det blir fler gånger. I dag känner jag mig piggare, i allafall för tillfället, hoppas det håller i sig för jag har planerat att göra en del. Plugga, städa, betala räkningar, åka till jysk och handla vaxduk och dynor till balkongen, skulle vilja ha en blomma på bordet också.. Vill hellst hinna med en promenad också :P Sen i kväll har vi bord på star, för då blir det lite käk och någon öl med Josefine och kanske Mickis :)

Glad Påsk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0