4/4 -11 Vår!!! :)

Nu jäklar är det vår, fan va härligt!!
Nu håller dom på att borstar bort allt grus på vägarna och jag har tagit första kanotledsrundan för i år!
Jag blir så glad, jag älskar att gå där nere speciellt när häggen eller liljekonvaljerna blommar, det är så härligt!
Det märktes på Olivia också att hon trivdes där nere, hade verkligen en glad hund med mig i dag.
Så jag testede att släppa henne lös och de gick mycke bättre än vad jag trodde.
När hon sprang lite för långt bort än vad jag tyckte så visslade jag, då stannade hon och väntade på mig.
Vilken duktig tjej hon är :) Hon har varit hos mig i 12 dagar och hon lyssnar redan på mig, sånt värmer verkligen och jag bli så glad! Men på torsdag eller fredag blir det lite jobbigare skulle jag tro.. Måste lämna tillbaka henne då..
Har juh gått och blivit kär i den här hunden nu, lilltuffsan ;)

Så ska försöka gå så många kanotedenrundor som möjligt nu tills hon ska hem igen.
Blir så glad av att se en glad hund som får springa löst :)


Nu kan jag skriva att de var biljetter till Magnus Betnér jag köpte förra veckan.
Han kommer hit i början på Maj, så jag Daniel och Sandra ska dit och se han då.
De ska bli riktigt skojj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0