RunKeeper

Var nyss ute och tog en powewalk på en timme och passade på att testa en app som min bror visade mig i går.
Appen heter RunKeeper och har bra funktioner för sånna som är ute och promenerar, springer och cyklar m.m
Den mäter hur långt man går, hur fort man går och hur många kalorier man bränner.
Jag gick 5,98 km för att vara exakt på 1h 26 sekuder. Den talar även om hur lång tid det tar för varje kilometer, jag låg mellan 09,40 - 10,25 min per km. Förökte hålla mig under 10 minuter hela vägen, ett bra sätt att hålla tempot öppe.
Alltså går jag nästan 6 km/h, när jag går snabbt. Alltså när jag går snabbt haha, har korta ben så :P
Och enligt denna app så förbrännde jag 420 kcal på denna promenaden, och de kan nog stämma.

En mycket bra app enligt mig och kommer användas flitigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0