14/12-11

Kom hem fån jobbet i kväll, satte mig vid köksbordet åt och läste Bouquet. En tidning som alla anställda får på Systembolaget, jag läste en artikel om en butik som blivit rånad. Då brast det för mig, inte för artikels skull utan för det är så mycket som snurrar i mitt huvud plus att jag är helt slut. Det är massor att göra på jobbet så här innan jul och nyår, man är helt snurrig i bollen när man kommer hem. Sen en massa andra tankar på de.. Jobb, framtiden, ovissheten, saknaden efter personer, saker som jag borde gjort men inte hunnit.. Ja jag har helt enkelt en massa saker som snurrar runt, runt i mitt huvud.. Men förhoppningsvis rätar det ut sig snart, jag hoppas verkligen det i alla fall.. Nu ska jag ta en varm dusch och sedan krypa ner under täcket och ladda inför en jobbdag. Måste bara tillägga att jag älskar mitt jobb!!


Kommentarer
Postat av: Helene

<3!!

2011-12-14 @ 21:19:30
URL: http://helenewiklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kram på dej Karin,hoppas du kommer till oss

o jobbar snart.Du är en duktig tjej, gillar

dej! Kram Sirpa

2011-12-17 @ 23:58:32
Postat av: Emelie

Man kan göra saker man vill hela livet, du har hur mycket tid på dig som helst ;) man får gråta å va ledsen över saker, bara man tar tag i dom sakerna som får en att känna så. Så länge man gör det man orkar och hinner så är man grym, och det är du <3

2011-12-30 @ 21:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0