Måndag

Usch! Jag är verkligen Inge bra på att inte ha någonting att göra :/ jobbar ingenting den här veckan och jag är redan uttråkad och det är bara måndag.. Vad ska jag göra hela veckan? Kommer juh att klättra på väggarna snart :p Helene har varit sjuk och nu är det Stefans tur, så dit törs jag inte åka på ett par dagar.. Får väl försöka fixa klart julklapparna, den första köpte jag i dag till Z :) i morgon SKA jag testa ketlebell för första gången, hade tänkt gå på afrodance i dag men blev för lat för de nu på kvällskvisten och nu ångrar jag mig såklart, de är typsikt det där.. När man väl kommer iväg och tränar så vet man juh att det blir kul men dum är man!


Kommentarer
Postat av: Helene

Stefan är snart frisk, tur som är sitter magsjuka inte i länge. :) Spännande med julklapp till vår son :)

2011-12-05 @ 23:52:41
URL: http://helenewiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0