Torsdag

Yes! I dag mår jag mycket bättre :) äntligen feberfri, men dock ont i halsen fortfarande. Tänkte gå ner på staden om ett tag, kika lite julklappar och köpa julkort :) hemma hos pappa i år ska vi köra något som vi kallar för "secret santa" som innebär att man lottar om vem man köper en julklapp åt, köper alltså bara åt en person. Ingen vet vilka dom andra har lottat och ingen vet vem som har lottat sitt eget namn heller. En kul grej tycker jag :) ingen behöver lägga ner överdrivet med pengar och alla får öppna en varsin julklapp :) Jag hade en plan om vad min secret santa julklapp skulle bli men tyvärr så gick det inte så nu måste jag tänka om, men det blir nog bra.

Ska ta och göra mig i ordning nu, hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0