28/3 -11

Fy fan vilket jävla skit! Nu har jag varit dålig till och från sen i onsdags, det började med maksjuka och feber. På fredagen fick jag i mig lite mat, sen på lödagen va det kört fick (uräkta ordet) rännsketa, igår mådde jag bättre men i morse sprang jag på toa igen så i dag har jag varit trött, trött har sovit mest hela dagen. Bara för man har mycket att göra så får man en massa skit. Sitter här med uppsatsen som måste vara inne i kväll, och känner att en förkylning är på väg. Fan! Tog en alvedon och hoppas att det ger med sig.

Orkar inte med nå mer skit just nu..


A, just de. Fick ett paket på posten i dag, men vad det innehöll får ni inte veta förrän i slutet på maj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0