3/3 -11

Ojoj, det går verkligen lång tid mellan blogginläggen, tror inte det är så många som läser heller så :P

I helgen va jag på kryssning med Johanna och Mickis, det blev en riktigt lyckad vända på östersjön tycker jag allt :)
Ett år äldre har jag blivit också :P Fick ett bidrag till resan av mamma och anders, ett mini hemma spa av Mickis, ett tomas sabo armband med en lycko berlock på av Johanna och ett presentkort av moster med familj.
Bjöd mamma, anders och familjen hedströms på mat på min födelsedag och på lördag kommer resten och fikar.
Då får Molly och Ronja träffas för första gången :) Det ska bli så kul att få se dom ihop <3
Av pappa skulle jag nog få ett bidrag till längdskidor, har velat haft längskidor länge nu. Så vi ska åka till Runes i Skinnskatteberg någondag här och kika och förhoppningsvis komma hem med ett varsit par längskidor. Hoppas man hinner åka någon vända i år innan all snö smälter bort.

I slutet på mars och början på april får jag nog lite sällskap här hemma i två veckor av en liten vovve, ska bli kul :)
Husse och matte ska åka till thailand i två veckor så då får vovven bo hos mig så länge.


Kommentarer
Postat av: Pilla

Hej Karin! vad kul att du har en blogg! tack för i helgen förresten, det får vi göra om! Kram

2011-03-09 @ 16:23:04
URL: http://pernillamalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0