12/5 -11

I dag blev det verkligen en slödag, klockan är snart halv ett och har inte gjort något vettigt alls än :P
Men sådana dagar kan också vara sköna i bland, men ska nog sätta fart och röjja lite här hemma snart.
Tidigt i morse vid 5 tiden vaknade jag av en hög åsksmäll, nyfiken som jag är, va jag tvungen att gå upp och titta.
Gick ut på balkongen och möttes av att ena havlan av himmlen var gul, och det var ett konstigt gult sken ute. Och den andra halvan av himlen var alldeles grå och hade två regnbågar berdvid varandra. De va vackert på något vis.. Och jäklar vad det mullrade, och högt också. Jag stod ute på balkongen i en kvart, 20 min och bara tittade på blixtarnas skådespel. Ja, jag tycker om oväder, tycker de är mysigt på något vis varför vet jag inte rikgtig...

I går som sagt var jag på intervju, det känndes som det gick bra i allafall.. Så nu går jag omkring och väntar på att telefonen ska ringa och komma med glada nyheter.. Försöker ställa in mig på att jag inte får jobbet så jag inte blir så besviken om jag inte skulle få det, men det är svårt. Jag vill juh så gärna! Skulle få veta senast i morogn i allafall, så jag behöver inte vänta sååå länge :)

Ha en mysig dag i det gråa vädret ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0