19/5 -11

19 maj redan, herregud vad tiden går fort!
I går va jag och Mickis på bio, Pirates Of The Caribbean - I Främmande Farvatten i 3D.
Filmen var som dom andra pirates filmerna, riktigt bra!
Men de här med 3D, visst var det häftigt, jag tror inte jag har sett någon mer film i 3D så de va något nytt för mig.
Men jag vet inte riktigt om jag kom överrens med det riktigt..
Fick juh sånna tjusiga glasögon att sätta på sig, allt såg bra ut men efter ett tag blev texten suddig och liksom hoppade.
Vet inte alls vad det berodde på men jobbigt va det, tog man av sig glasögonen och satte på sig dom igen så blev det bra igen. Kan det va ens egna ögon som spelade en ett spratt, eller vart det suddigt för alla?
Aja, filmen var bra i allfall :D

Jag tror nog att jag börjar bli sjuk eller något..
Har haft en sån huvudvärk nästan hela dagen och ingenting verkar hjälpa.
Har provat med alvedon, sömn, vatten och mat men den har inte släppt än.
Försöker plugga så gått de går endå, måste verkligen de nu.

Kommentarer
Postat av: Petra

Klart det blir :D

2011-05-26 @ 21:12:42
URL: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0